Nadmorski Park Krajobrazowy (NPK)
Adres: ul. Morska 6a, 84-120 Władysławowo
Telefon: 58 674 06 85
E-mail: npk@pomorskieparki.pl
Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami możesz:
- Napisać pismo i wysłać je do nas.
- Przynieść pismo do naszego Biura.
- Napisać i wysłać do nas email.
- Zadzwonić do nas.
- Przyjść do naszego Biura i spotkać się z pracownikiem w godzinach od 7.30 do 15.30. Do Biura możesz przyjść z osobą przybraną oraz wejść z psem asystującym.
- Możesz się też skontaktować z nami w inny, wygodny dla Ciebie sposób (nagrać film, swój głos itd.).
Pamiętaj:
- Jeżeli będziesz do nas pisał:
- podaj swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon, email, ułatwi to nam kontakt z Tobą i odpowiedź na pismo,
- napisz czego dotyczy sprawa, którą chcesz załatwić.
- Jeżeli chcesz do nas przyjść:
- podaj termin, w jakim chciałbyś się z nami spotkać – jest to ważne, bo czasami pracujemy w terenie, poza Biurem,
- napisz wcześniej, o czym chciałbyś porozmawiać.
- Jeżeli potrzebujesz tłumacza języka migowego, wypełnij wniosek i wyślij go najpóźniej 3 dni przed wizytą. Pod filmem znajdziesz wniosek.
- Jeżeli masz inne szczególne potrzeby, poinformuj nas o tym.
Pomoże nam to przygotować się na spotkanie z Tobą.
Wyjaśnienia pojęć do filmu w PJM
- osoba przybrana - każda osoba fizyczna, która ukończyła 16 rok życia i została wybrana przez osobę uprawnioną. Zadaniem osoby przybranej jest pomoc w załatwieniu spraw w organach administracji publicznej. Osoba przybrana nie jest zobowiązana do przedstawienia dokumentów potwierdzających znajomość PJM, SJM ani SKOGN,
- osoba uprawniona - osoba doświadczająca trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się,
- PJM - polski język migowy,
- SJM - system językowo-migowy,
- SKOGN - sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych.